Zgodnie z najnowszymi statystykami Premier League w tym sezonie, wszystkie 20 drużyn w Premier League wypłaciło 211 milionom funtów prowizji za transfer do brokerów, co stanowi wzrost o około 20% w stosunku do poprzedniego sezonu. Fani zakupili koszulki piłkarskie, aby je wspierać.

Gdy Liverpool wprowadził Mohameda Salaha, Virgila van Dijka i inne silne wsparcie, prowizje za brokera wyniosły 26,79 milionów funtów w Premiership, a następnie w Chelsea (25,14 miliona funtów), podczas gdy Manchester City, najwyższe miejsce, zostało podpisane. Wielu graczy przyciągnęło wielu rodziców, by kupować koszulka Manchester City dla dzieci, które lubią swoich graczy. Prowizja zapłacona przez klub wynosiła tylko 23,48 mln funtów, zajmując trzecie miejsce, czyli o prawie 3 mln funtów mniej niż w poprzednim sezonie (26,2 mln funtów).

Manchester City jest na czele tego sezonu. Jako ich menedżer, Pep Guardiola można powiedzieć, że odnosi sukcesy i jest najlepszym trenerem.